вівторок, 3 березня 2009 р.

Початок голодування

Я мав би перший запис зробити ще вчора, але нажаль у мене не було часу. Отож починаю ведення блогу сьогодні. Можливо мій досвід буде комусь цікавий.

Прийшов Великий або Пасхальний піст. І мій організм, а також душа відчули, що потрібно щось в житті змінити. Я давно цікавився інформацією про пости і голодування, навіть була спроба довготривалого голодування, але вона завершилася через 4 дні. Я думаю, що це відбулося через погане налаштування і внутрішню неготовність.
Було пів-року вегетаріанства, пів-року відмови від алкоголю і цигарок, але врешті решт все поверталося до попереднього стану.
Коротко про себе:
Звати мене Олександр. Проживаю я в обласному центрі України Тернополі. Мені 30 років, працюю програмістом, сім'я та двоє дітей.
Раніше особливою релігійністю не відрізнявся і відповідно постів не дотримувався. Перманентно займався здоровим способом життя, курив з 14 років, пив алкоголь десь приблизно з тогож віку.
Чому прийшло бажання постити не знаю. Можливо натхнення зверху.

Немає коментарів:

Дописати коментар